Yuav Ua Cas Nco

            Twb tau ntev ntev lawm, vim li cas hauv kuv lub siab no, pheej tso tsis tau wb zaj dab neeg sib hlub tseg. Txhua hnub thaum kuv sawv los, pom lub ntuj kaj, hnov me kab me noog quaj, ces kuv yeej rov mus nco txog lub caij uas koj tseem puag kuv hauv koj xub ntiag. Cas lub sij hawj dhua los ntev los zoo li lub caij nyoog thaum wb sib hlub ciaj sia tas li hauv kuv lub neej. Nyob hauv kuv tej kab teg, koj lub me ntsej muag khiav nrog kuv tej roj ntshav. Kuv ua neeg nyob nrog txoj kev nco, txoj kev xav tias yog lam muaj ib hnub twg es kuv ua tau lub siab tawv dhau kuv niam thiab kuv txiv nkawv ces ntshe wb twb tau ua ke, muaj me tub me nyuam.
            Tiam si, vim koj thiab kuv wb zaj dab neeg sau tsis sib haum es kuv zaj xub tag ua ntej koj. Wb thiaj li tau ncaim nyias mus nyias, ib leeg nyob ib sab ntuj nrog txoj kev nco lwj siab li ib tug neeg tsis meej pem. Yog tias koj qhib tau kuv lub siab saib ces ntshe koj yuav pom koj tus  me duab ua ib qhov chaw nco cia es maj mas noj kuv lub siab ib tog zuj zuj tuaj kom thaum twg kuv lub siab ploj tag, es kuv mam li tsis muaj txoj kev nco koj lawm.
            Lub ntuj no twb tsim peb los ua neeg nyob kom peb nrhiav kom tau ib tug khub los nrog peb ua neej. Cas kuv nrhiav tau koj los ua kuv tus ntsuag kub, cas tej laus tseem muab wb sib kem ib leeg mus nyob ib qhov kom txog kev sib nco noj wb lub siab kom wb tsis paub ua neeg nyob. Lub neej no, kuv yuav xav txog koj mus txog thaum twg? Kuv yuav ua cas thiaj li yuav zoo kuv lub siab es thiaj li tig tau rov los ua ib tug neeg muaj meej mom?

Comments

Popular posts from this blog

50 Shades Darker

Kuab Muaj Tsuas 2 Review

Txoj Kev Mus Ua Nyab