Nyab Nqos Kua Muag

 



Kuv Niam,

Koj ib leej ntxhais, hnub no, paub kiag lawm tias kev tu siab zoo li cas. Cas thaum tseem yog koj tus me ntxhais es, nim tsis paub quaj, tsis paub tu siab, nim noj mov nrog lub suab luag. Es nim no, nqos ib dia mov es nqos ib lub kua muag. Tsis muaj chaw mus tham qhia leej twg li os, kuv niam. 

Yus txoj kev sawv mus ua Nyab es nim tsis zoo li lub siab xav. Lub suab tsis muaj ib lo lus zoo hais los luag cem tias niag Nyab tswv yim tsawg. Lub suab muaj hais los luag cem tias niag Nyab khav theeb. Xav caum yus txoj kev npau suav los luag cem tias ua Nyab caum tej kev npau suav yog mus tham hluas nraug. 

Hnub kuv sawv kev ntawm kuv txiv neb los mus ua nkauj Nyab, es kuv lub siab nim quaj twj ywm tias zaum no, kuv yog tus qhuas lawm. Hnub twg tuaj txog ces koj yuav kom kuv rov mus tsev vim kuv tsis yog koj dab koj qhuas lawm. Hnub twg kuv chim siab hu tuaj nrog koj tham los luag yuav cem tias kuv thaug xaiv. Hnub twg kuv muaj kev zoo siab hu tuaj qhia koj los luag yuav tias kuv nim hlub kuv neej kuv tsa xwb. Niam, cas thaum koj qhia kuv tej no es kuv lub siab nim tsis ntseeg koj os?

Kuv paub lawm mog. Tias kuv yuav tau so kua muag es sawv ua tus neeg kho. Txawv yuav mob npaum twg los kuv yuav tau uv, ua siab ntev, ua tus tsis paub tu siab, vim luag hais tias ib tug Nyab yog neeg nqos kua muag xwb. Zaum no, kuv paub kiag lo lus no thiab niaj hnub nyob txoj kev no lawm. 


Comments

  1. I love this piece and makes me miss my mom so much. Thank you!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

50 Shades Darker

Kuab Muaj Tsuas 2 Review

Txoj Kev Mus Ua Nyab